Sunday, March 11, 2012

Anyone yang berminat untuk TEMPAHAN COKLAT ???

Salam guys...oke,,memandangkan sekarang aku extend sem ni...so aku agak boring berada dalam rumah tak tahu nak buat apa..so aku decided untuk buat tempahan-tempahan coklat..aku pon rasa macam best and syokkk je decorate coklat base on kehendak customer..heee...rasa macam fun,,and sekarang pon customer aku semakin increase,,permintaan tempahan semakin banyak and aku pon agak busyyy kat rumah.harap korang berminat untuk buat tempahan dari aku...  ;)

UNTUK TEMPAHAN COKLAT :

----> Majlis pertunangan/perkahwinan/birthday present/anniversary/doorgift
----> Harga coklat adalah based on jenis coklat yang ditempah
----> If tempahan yang dimahukan hendak dihiasi dengan reben,caj tambahan akan dikenakan sebanyak RM1 shj.
---->Jenis coklat yang ditawarkan ialah DARK chocolate,WHITE chocolate and MILK chocolate
----> Boleh memesan coklat berperisa/berwarna mengikut kehendak masing2
----> Juga boleh mengandungi filing seperti almond nut/crunchy
----> utk wording caj dikenakan sebanyak 40sen

Kepada yang berminat sila hantar sms nama,jenis tempahan & tempat kediaman anda pada :
0139363414 @ komen je kat blog aku untuk tempahan
p/s : sebarang tempahan hendaklah diberitahu dengan kadar segera sebelum hari tempahan diperlukan.

CONTOH CONTOH TEMPAHAN ;)










No comments: