Tuesday, June 12, 2012

ToLoNgggggggggg !!

Ya Allah ..tolong lahh .aku sunyi sangatttt awal awal sem ni bila mas0k duk dalam kolej ..rasa macam part 1 balek ..adeyhhhh ..makan sorang soranggg ..pegi kelas sorang soranggg...roomate macam sengal buat hal masing masing .bukan maksud aku diorang tak peduli langsung tapi entah laa ..sorang akak degree and sorang lagi entah  tak reti aku nak explain macam mane ..penat ohhh !
Sunyi gileeeeeeeeee macam duk dalam hutan dah aku rasa eventhough uitm depan mengadap pantaiii ..ishhhhh
Dah la bff aku sorang tu (shoria) hari sabtu baru dia nak gerak datang sini ..kalau tak dah lame aku pegi melepak rumah sewa dia,,dia pulak tanak duduk dalam kolej . aku nie sebab mak paksa duk dalam takot if anything bad happen to me again and again ..uftttttt ..kalau duk luar malam malam boleh je keluar lepak mane mane dengan kawan masa aku part4 dulu,,diorang suka keluar malam malam makan kat mane mane kedai .asalkan nama dia kedai makan sudahhh .tapi kalu dah duk dalam mane boleh nk keluar lewat lewat .kanggg tak pepasal kena ci0m dengan guard .
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh ! Sunyi gile nehhhh .tatau nak buat ape dahhh,,tolong lah hantar pada aku sape sape yang boleh masuk sekepala dengan aku . teman aku pegi memane .. :(

No comments: